ΙΔΡΥΣΗ ΔΥΟ ΣΧΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Ο αντιπρόεδρος της Βουλής, βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμένος συναντήθηκε , μετά από πρόκληση, με τον πρύτανη του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργο Παπαδούλη και τον καθηγητή Δημήτρη Μπιλάλη, οι οποίοι τον ενημέρωσαν ότι ισχύει πάντοτε η πρότασή τους για την ίδρυση σχολών του Γεωπονικού Πανεπιστημίου στην Αιτωλοακαρνανία.
Η πρόταση αυτή προβλέπει συγκεκριμένα την ίδρυση δύο σχολών, μιας στο Αγρίνιο και μιας στο Μεσολόγγι, με πενταετή φοίτηση και τίτλο σπουδών που θα ισοδυναμεί με μάστερ.
[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/30_1_18/BAREMENOS.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ