Φωταγωγήθηκε το Αγρίνιο! Σε γιορτινή ατμόσφαιρα το κέντρο της πόλης

Όσοι βρέθηκαν απόψε στο κέντρο της πόλης του Αγρινίου, πήραν μια δόση αισιοδοξίας και μπήκαν σε ρυθμούς εορταστικούς καθώς φωταγωγήθηκαν κεντρικά σημεία της πόλης με τον στολισμό να δίνει Χριστουγεννιάτικη αύρα σε μια δύσκολη περίοδο λόγω του lockdown και της πανδημίας.

Ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου, έστειλε τις δικές του ευχές μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook :

“Φέτος στολίζουμε το Αγρίνιο και κάνουμε μια ευχή. Υγεία για τους αγαπημένους μας και για όλο τον κόσμο”.

Δείτε εικόνες από τον χριστουγεννιάτικο στολισμό στην πόλη του Αγρινίου:

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ