Η Ελληνική Αστυνομία καθιερώνει διαδικασίες ψηφιακής εξυπηρέτησης του πολίτη

Στόχος η μείωση της γραφειοκρατίας και η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών

Το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, στο πλαίσιο του συνεχούς εκσυγχρονισμού των Υπηρεσιών του Σώματος, καθιερώνει σημεία επαφής και εξυπηρέτησης των πολιτών, σε όλες τις Διευθύνσεις Αστυνομίας της χώρας, στοχεύοντας στη μείωση της γραφειοκρατίας και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο κοινωνικό σύνολο.
Συγκεκριμένα, σε κάθε Διεύθυνση Αστυνομίας έχουν εγκατασταθεί και λειτουργούν:
ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail), μέσω της οποίας αρμόδιο αστυνομικό προσωπικό εξετάζει άμεσα τα αιτήματα των πολιτών και τα προωθεί στην αρμόδια Υπηρεσία, κοινοποιώντας στον αποστολέα τα αποτέλεσμα των ενεργειών, και
τηλεφωνική γραμμή, η οποία λειτουργεί καθημερινά από τις 08.00 το πρωί έως 18.00 το απόγευμα, για άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών, είτε με παραπομπή τους στις αρμόδιες Υπηρεσίες, είτε με παροχή γενικών πληροφοριών που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Ελληνικής Αστυνομίας.

Με την πρωτοβουλία αυτή καθίσταται δυνατή η απομακρυσμένη, ταχεία και άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία τους και διευκολύνεται περαιτέρω η επικοινωνία, εξέταση και διεκπεραίωση αιτημάτων και θεμάτων που τους απασχολούν. Επιπλέον, διευκολύνεται η περαιτέρω επικοινωνία ευπαθών και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας.
Δείτε τη λίστα με τους επικοινωνιακούς συνδέσμους στης κάθε Διεύθυνσης Αστυνομίας της χώρας εδώ.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ