Β ΕΛΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟ Ο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ

Με ανακοινωση της , η Β’ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας ζητά οι εγγραφές, ηλεκτρονικές ή μη, στα ΕΠΑΛ να συνεχιστούν μέχρι και τον Σεπτέμβριο, και ο καθορισμός των τομέων και των ειδικοτήτων σε κάθε σχολείο, να γίνει αφού ολοκληρωθούν οι εγγραφές τον Σεπτέμβρη και ωα μην κλείσουν ειδικότητες ή τομείς σε κανένα ΕΠΑΛ που υπάρχουν φοιτούντες .
[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/26_6_17/B ELME EPAL.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ