ΕΦ’ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ Δ. ΜΙΧΑΛΗ: ” ΕΧΟΥΜΕ ΦΥΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ – ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ “

Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε το μεσημέρι ο διοικητής των διασυνδεόμενων νοσοκομείων Αγρινίου και Μεσολογγίου κ. Δημήτρης Μιχάλης.

Ο διοικητής αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση των διαδικασιών επιλογής και διορισμού γιατρών του ΕΣΥ στο νοσοκομείο και των Διευθυντών Καρδιολογικής και Νεφρού , και στις νέες δράσεις και τους στόχους για το Νοσοκομείο, ενώ ανακοίνωσε και σειρά πρωτοβουλιών για την αξιοποίηση του παλαιού Νοσοκομείου.

[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/6_12_16/SYN_TYPOU_NOSOKOMEIO.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ