Κ. Μητσοτάκης σε Υπουργικό Συμβούλιο – Στις αρχές Ιανουαρίου ο εμβολιασμός στην Ελλάδα

Πρέπει να αποφύγουμε την αναζωπύρωση της επιδημίας και να δώσουμε μία ανάσα στα νοσοκομεία μας και στους μαχητές της πρώτης γραμμής τόνισε ο Πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο. Επίσης ο κ Μητσοτάκης τόνισε την ανάγκη να φτάσουμε «με προσοχή και με ασφάλεια στον οργανωμένο εμβολιασμό όλου του πληθυσμού», ο οποίος, όπως είπε, «θα ξεκινήσει -καλώς εχόντων των πραγμάτων- από τις αρχές Ιανουαρίου» αυτό τόνισε ο πρωθυπουργός στην εισαγωγική του τοποθέτηση στο υπουργικό συμβούλιο τη Δευτέρας.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ