Νέα ερωτήματα της κυρίας Τριανταφύλλου κλίθηκε να απαντήσει η Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά σε σχέση με τη Μαρίνα Μεσολογγίου.

Ερωτήματα όπως:

–        Με ποια συμβατική σχέση παραμένει η εταιρεία στο λιμάνι Μεσολογγίου ( δεδομένου ότι η δεύτερη σύμβαση έληξε στις 17/12/2017).

–        Γιατί, ως σήμερα, δεν έχει καταγγελθεί η σύμβαση.

–        Γιατί καθυστέρησε το αίτημα εκ νέου χωροθέτησης από πλευράς εταιρείας; (σημειωτέον ότι κατατέθηκε το Μάιο του 2016, έναν ολόκληρο χρόνο μετά τον επανακαθορισμό των ορίων αιγιαλού και παραλίας – φεκ 50, 7/4/2015.

–        Υπάρχουν ασφαλιστικές δικλείδες για την ολοκλήρωση του έργου (με δεδομένη τη διαμάχη των μετόχων της εταιρείας και το μικρό μετοχικό κεφάλαιο-μόλις 60.000 ευρώ).

Η αρμόδια Υπουργός αναφέρθηκε τόσο στο Ιστορικό της «Μαρίνας Μεσολογγίου» όσο και στην πολυπλοκότητα και στα προβλήματα (όπως λάθος χωροθετήσεις), που ως σήμερα υπήρξαν τροχοπέδη για την υλοποίηση του έργου.

Τόνισε, επίσης, τον αποφασιστικό ρόλο του Λιμενικού Ταμείου για τη δημοπράτηση, την αδειοδότηση της Μαρίνας και εν γένει τη διαφύλαξη των συμφερόντων του Δημοσίου.

Στο τέλος της συζήτησης η βουλευτής  σημείωσε πως έχουν περάσει  8 χρόνια και ένα έργο 5 εκ ευρώ  βρίσκεται ακόμη στα χαρτιά.

Αμφισβήτησε τόσο τους όρους για την ολοκλήρωση του έργου όσο και τη διαδικασία σχεδιασμού, δεύτερης δημοπράτησης (2013) και εν γένει υλοποίησης των έργων της επένδυσης.

Τόνισε, πως  θα πρέπει να υπάρξει λύση και κυρίως διαφάνεια: Και τα δύο ως τώρα έχουν τρωθεί.

Ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Να δώσουμε μαζί μάχες για διαφάνεια, διαφορετικά τα κενά που υπάρχουν θα καλυφθούν είτε από παράγοντες είτε από αετονύχηδες εργολάβους, αλλά κατά τα άλλα κρατικοδίαιτους, που ξέρουν να μπαίνουν σε μια περιοχή, να τη λυμαίνονται, να μην έχουν κυρώσεις και να συνεχίζουν να δρουν ανενόχλητοι»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ