ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ

Τον Οκτώβριο αναμένονται οι πρώτες αλλαγές στην λειτουργία του τμήματος επειγόντων περιστατικών στο Νοσοκομείο Αγρινίου. Συμφωνα με τον Διοικητη Δημητρη Μιχάλη η πρωτη αλλαγη αφορα την διαδικασία διαλογής , με την παρουσία μόνιμου υπαλληλου ,ενω ταυτόχρονα τρεχει και το ζητημα με την πρόσληψη μονιμων επειγοντολόγων γιαρτών.

[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/11_9_17/NOSOKOMEIO.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ