ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ

Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των γονέων ώστε να εγγράψουν τα παιδιά τους στους παιδικούς σταθμούς δόθηκε παράταση από την ΚΟΙΠΑ Αγρινίου μέχρι τις 8 Ιουνίου ενώ θα λειτουργήσουν και δύο νέα βρεφικά τμήματα .
[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/4_6_18/PAIDIKOI.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ