ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΕΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΧΡ. ΣΠΙΡΤΖΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΜΕ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ

Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας κ. Στυλιανός Μπλέτσας, κατόπιν σχετικής ομόφωνης απόφασης της Διοικούσας Επιτροπής , απέστειλε επιστολή στον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη με θέμα την κάθετη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό.
Υπογραμμίζει πως πρόκειται για πάγιο αίτημα των φορέων, της τοπικής αυτοδιοίκησης και της κοινωνίας της πόλης ωστόσο το ουσιαστικό είναι πως καλείται ο υπουργός να απαντήσει σε συγκεκριμένα ερωτήματα, για τον προγραμματισμό, τη χρηματοδότηση και το χρονοδιάγραμμα.
[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/24_2_17/TEE EPISTOLH.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ