ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΚΕΔΕ

Το ζήτημα των θεσμικών αλλαγών στην αυτοδιοίκηση ,η αντιμισθία των Αντιδημάρχων και οι αποζημιώσεις των Δημοτικών Συμβούλων και το μητρώο των πολιτών απασχόλησε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ .
[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/20_7_17/SYNEDRIASH KEDETELIKO.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ