[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/13042019/R_EKTHESH_GEA_EPITAFIOI.mp4″]
Έκθεση με διακοσμητικά μοτίβα Ιερών Επιταφίων, που καλύπτουν μεγάλη χρονική περίοδο και συγκεντρώθηκαν από Ιερούς Ναούς του Δήμου Αγρινίου και ιδιωτικές συλλογές, συνδιοργανώνουν η Ιερά Μητρόπολις Αιτωλίας και Ακαρνανίας και η Σχολή Τοπικής Ιστορίας και Πολιτισμού «Αθανάσιος Παλιούρας».
Η έκθεση με τίτλο «Ω, γλυκύ μου έαρ» που θα γίνει στον εκθεσιακό χώρο του Παπαστρατείου Μεγάρου, θα εγκαινιαστεί τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2019 στις 19.30 και θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή 17 Μαΐου 2019.





