ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΑΘΗΝΩΝ : ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ- ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Στον Καθεδρικό Ναό Αθηνών τελέσθηκε Συνοδική Θεία Λειτουργία, προεξάρχοντος του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου. Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε ο Σεβασμιώτατος Συνοδικός Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος. Στη Θεία Λειτουργία τελέσθηκε με τη συμμετοχή των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών , Κυθήρων κ. Σεραφείμ, Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά, Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως κ. Ιερεμία, Κορίνθου κ. Διονυσίου, Ιερισσού κ. Θεοκλήτου, Μαρωνείας κ. Παντελεήμονος, Κίτρους κ. Γεωργίου, Ιωαννίνων κ. Μαξίμου, Ελασσώνος κ. Χαρίτωνος, Γρεβενών κ. Δαυίδ και του Θεοφιλ. Επισκόπου Μεθώνης Κλήμεντος και ενδημούντες στην Αθήνα Ιερείς και Διάκονοι άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών. Προ της Απολύσεως της Θείας Λειτουργίας έλαβε χώρα εντός του Ναού η Λιτάνευση των Ιερών Εικόνων εις ανάμνησιν του γεγονότος της αναστηλώσεως αυτών.

[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/17_3_19/KYRIAKH ATHINA.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ