Μεγάλη συμμετοχή στο “Τρέχω – Βαδίζω – Ποδηλατώ” της ΓΕΑ

Η Γυμναστική Εταιρεία Αγρινίου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και με τον Δήμο Αγρινίου, διοργανώνει Λαϊκό Αγώνα Δρόμου και Ποδηλασίας «Τρέχω – Βαδίζω – Ποδηλατώ στην πόλη μου», την Κυριακή 21 Οκτωβρίου στην κεντρική πλατεία Αγρινίου.

Αναλυτικό ρεπορτάζ στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Αχελώου

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ