Μετά την χθεσινή προπόνηση ο κ. Δέλλας ανακοίνωσε την αποστολή της ομάδας για τον σημερινό αγώνα με τον ΟΦΗ. Συμμετέχουν οι ποδοσφαιριστές: Κυριακίδης, Γιαννακόπουλος, Βασιλούδης, Μάζουρεκ, Μπελεβώνης, Μιχάι, Χαντάκιας, Μοράρ, Ντίας, Μαρινάκης, Βακράκος, Άργκους, Λιάβας, Ρότσα Τσοκάνης, Ουίλιαν, Έρικσον, Αγρόδημος, Μανά.






