ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2ο ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ

Συνάντηση για την διοργάνωση του δεύτερου εργασιακού πρωταθλήματος μπάσκετ διοργάνωσαν ο Δήμος Αγρινίου και η ΕΣΚΒΔΕ με στόχο να γίνει θεσμός για την πόλη και περισσότεροι άνθρωποι να ασχοληθούν με το μπάσκετ .

[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/23_10_18/MPASKET DHMARXEIO sosto.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ