Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε το μεσημέρι ο διοικητής των διασυνδεόμενων νοσοκομείων Αγρινίου και Μεσολογγίου κ. Δημήτρης Μιχάλης.
Ο διοικητής αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση των διαδικασιών επιλογής και διορισμού γιατρών του ΕΣΥ στο νοσοκομείο και των Διευθυντών Καρδιολογικής και Νεφρού , και στις νέες δράσεις και τους στόχους για το Νοσοκομείο, ενώ ανακοίνωσε και σειρά πρωτοβουλιών για την αξιοποίηση του παλαιού Νοσοκομείου.
[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/6_12_16/SYN_TYPOU_NOSOKOMEIO.mp4″]





