Η ΔΕΗ εφοδιάζει πολύτεκνες οικογένειες του Μητρώου Ευάλωτων πελατών και κατοίκους μικρών νησιών με λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας LED

Στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και για την
προώθηση της εξοικονόμησης ενέργειας προς όφελος τόσο των
καταναλωτών, που εξοικονομούν χρήματα, όσο και του περιβάλλοντος, η ΔΕΗ
προχώρησε σε πιλοτική δράση, εφοδιάζοντας πελάτες της με λαμπτήρες
εξοικονόμησης ενέργειας LED ενεργειακής κλάσης Α+.
Συγκεκριμένα, η δράση αυτή αποσκοπεί στην αναβάθμιση του οικιακού
φωτισμού σε κατηγορίες νοικοκυριών τα οποία είτε έχουν χαρακτηρισθεί
ευάλωτα, είτε διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές, όπως είναι τα μικρά
νησιά, όπου το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της παραγωγής ηλεκτρικής
ενέργειας θα μπορούσε να θεωρηθεί σημαντικό.
Έτσι, μέσα στον Δεκέμβριο, θα ολοκληρωθεί η αποστολή 1.688 συσκευασιών
με λαμπτήρες σε πολύτεκνες οικογένειες ενταγμένες στο Μητρώο των
Ευάλωτων πελατών που βρίσκονται σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Παράλληλα, το σύνολο των κατοίκων του Αγαθονησίου, του Αγίου
Ευστρατίου και της Γαύδου, παρέλαβαν σε συνεργασία με τους Δήμους τους,
αντίστοιχες συσκευασίες.

Στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος, στο κεντρικό κατάστημα ΔΕΗ της
Αθήνας, στην Αριστείδου, μοιράστηκαν σε δικαιούχους πολύτεκνους
συσκευασίες των πέντε λαμπτήρων σε ειδική εκδήλωση στις 18 Δεκεμβρίου
και έγινε ενημέρωση για τους τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας στο σπίτι.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ