ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ -ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

Από σήμερα ξεκίνησε την λειτουργία του το ωρολόγιο πρόγραμμα στα δημοτικά σχολεία και οι μαθητές σχολάνε στις 1.15 το μεσημέρι σύμφωνα με το κανονικό πρόγραμμα .Την ίδια ώρα ελλείψεις εντοπίζονται στην ειδική αγωγή ,τα τμήματα ένταξης και την παράλληλη στήριξη του ολοήμερου σχολείου .

 

[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/18_9_17/KENA.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ