ΤΟ 17ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΙΣ ΝΕΦΕΛΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΑΤΡΟΥ

Το 17ο γυμνάσιο Πάτρας συμμετείχε στο μαθητικό φεστιβάλ Θεάτρου και παρουσίασε το έργο Νεφέλες του Αριστοφάνη . Το φεστιβάλ γίνεται στο χώρο του Δηπεθε Αγρινίου με την στήριξη του Δήμου και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας .

[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/12_3_18/FESTIBAL.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ