ΑΥΞΗΜΕΝΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ – ΕΠΙ ΠΟΔΟΣ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ

Αυξημένη κατά 20% σε σχέση με πέρσι παρουσιάζεται η κίνηση των οχημάτων στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο στο πλαίσιο της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.Η κίνηση των οχημάτων γίνεται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα με μοναδικό εμπόδιο μέχρι το μεσημέρι την πυκνή ομίχλη σε αρκετά τμήματα της Εθνικής οδού Αθηνών Λαμίας. Επί ποδός βρίσκονται οι άνδρες της Τροχαίος για τη διευκόλυνση των εκδρομέων .

[videojs_video url=”http://www.acheloostv.gr/online/images/videos/EIDHSEIS/24_12_18/METRA TROXAIAS.mp4″]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ