Ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου θα παραστεί, τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, στον αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο 2 ο Δημοτικό Σχολείο Παναιτωλίου και στο 4 ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου.
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ιωάννης Φαρμάκης στο 3 ο και 21 ο Δημοτικό
Σχολείο Αγρινίου.
Ο Αντιδήμαρχος Κώστας Καλαντζής στο 2 ο Δημοτικό Αγρινίου.
Ο Αντιδήμαρχος Βασίλειος Φωτάκης στο Δημοτικό και Γυμνάσιο Λεπενούς.
Ο Αντιδήμαρχος Μίμης Σκορδόπουλος στο 4 ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου.
Ο Αντιδήμαρχος Χρήστος Ζαρκαβέλης στο 1 ο Λύκειο Αγρινίου.
Η Αντιδήμαρχος Μαρία Παπαγεωργίου στο 5 ο Γυμνάσιο Αγρινίου.
O Αντιδήμαρχος Σπύρος Φλώρος στο 1 ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου.
Ο Αντιδήμαρχος Σωτήρης Κολοβός στο Γυμνάσιο Καινούργιου.
Ο Αντιδήμαρχος Θύμιος Γρίβας στο Δημοτικό σχολείο Σκουτεράς.
Ο πρόεδρος της ΚΟΙΠΑ Ιωάννης Βασιλείου στο Γυμνάσιο – Λύκειο Ματαράγκας.
Ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΑ Κ. Κιτσοπάνος στο Γυμνάσιο Νεάπολης.
Ο Δημοτικός σύμβουλος Κ. Σοφρώνης στο Δημοτικό Σχολείο Ποταμούλας.
Ο Δημοτικός Σύμβουλος Π. Γιαννιώτης στο Δημοτικό σχολείο Αγγελοκάστρου.
Ο Δημοτικός Σύμβουλος Βασίλειος Καρακώστας στο Γυμνάσιο και Λύκειο
Γαβαλούς.
Η πρόεδρος της Κοινότητας Αγρινίου Φωτεινή Βλάχου στο 16 ο Δημοτικό Σχολείο
Αγρινίου.
Την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου θα γίνει ο αγιασμός στο Γυμνάσιο – Λύκειο Παραβόλας.






