Η Τσικνοπέμπτη πραγματοποιηθηκε παραδοσιακά και στον Πολ. Σύλλογο “Το Αιτωλικό”

Τιμώντας παραδοσιακά την Τσικνοπέμπτη, οι ψησταριές έκαναν την εμφάνιση τους για άλλη μία χρονιά και στο Σύλλογό “Το Αιτωλικό”.
“Φέραμε όλοι τους μεζέδες μας και ψήσαμε παρέα. Η καθιερωμένη αυτή εκδήλωση, μας κράτησε μέχρι το πρωί με τραγούδι και χορό.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαιτέρως το αρτοποιείο “Αρτοποιητές” και Κρέατα Πατρινός για τις ευγενικές χορηγίες τους για τη συγκεκριμένη εκδήλωση.

Για άλλη μια χρονιά περάσαμε παραδοσιακά υπέροχα! Και του χρόνου λοιπόν!”

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ